跳至主要內容

火車公園 Walton Park

[32w] 如果再選擇一次,你會要現在的生活嗎?

到孕晚期了,第二胎肚子比上胎大,感覺樹熊二號比樹熊仔更活潑,最討厭的恥骨痛已經開始一個月了,晚上睡覺仍可平瞓一陣,但一轉身三角位真係好痛,好難入睡加上易醒,睡眠質素好差。

由於疫情關係,公司安排我可以work from home,開心是可以陪樹熊仔,令佢冇左每日電視放題,無得電視送飯。
不開心是我完全不能工作,只要我一開電腦,寶貝就爬上我大脾打keyboard。

因為樹熊二號的福(?)
仲有COVID-19 wave 3的出現(?)

我由29w開始home office,睇而家情況應該到放完產假先番工。
計計下應該有25個星期假。
是福是禍?

不過,比ftm更辛苦的,肯定是home office的working mum。
還有一堆什麼也不做的「家人」。


心中常常有個聲音在問我:「如果再選擇一次,你會要現在的生活嗎?」


可能因為之前寶貝未瞓醒我已經出左門口番工吧?
近幾星期樹熊仔每天瞓醒見到我都好開心
睡飽起床的他心情特別好
特別可愛
也特別痴身

again, 我home office=/=我無野做=/=唔洗做=/=可以響屋企打機瞓覺睇電視。
我仍然有我的工作,我仍然需要開會,我仍然需要交報告。

我一邊工作,同一屋簷下的「家人」卻在房內打機或sofa上不小心睡著了,而寶貝一直騷擾我。
起初,我念在她平日辛苦照顧活力充沛的樹熊仔需要休息。
不過,一直以來樹熊仔早午晚三餐的飯餸是我前一晚準備好的;而且在家工作的日子飯更是我餵或他自己吃;洗澡就睇樹熊仔心情指定要誰負責;我觀察到她最辛苦的除了午膳時問我:「想吃什麼?我去買。」,就是和樹熊仔一起午睡、準備大人晚飯、把衣服放入洗衣機再放入乾衣機,我實在找不到她比我更累的理由。
她,只是很懶。



相見好,同住難,是沒有錯的。
更何況之前相見次數也不多?

原來跟一個與自己背景生活很不相同,而且沒有一點感情的人一同居住,是一個很大的錯誤。

大家真的很合不來。
例如我很著重衛生,但她對清潔的意識很低;我受原生家庭影響,著重做健康及有營養的飯菜,她卻對煮食一竅不通,習慣以即食麵度日。

我未見過一家人可以咁懶,咁馬虎,咁自私。
一個媽媽可以咁不負責任,咁冇責任心。

例如我會整齊地把廚櫃和雪櫃的食物放好,first in first out; 但他們只是見有位置便把新的塞進去,first in last out。
我會把衣服接好再放入衣櫃內,她卻把衣服一件一件掛在衣櫃櫃門外。
我受原生家庭影響,洗澡後會開抽氣扇,會把浴簾拉開讓風吹乾避免發霉; 他們會把抽氣扇關上,讓洗澡後的蒸氣一直留在浴室內自然蒸發。
我以為浴室階磚及企缸階磚罅隙需要定時認真洗刷是常識 ; 他們覺得倒上漂白水一切就會自動變得乾淨。
屋企座廁,不要說平常簡單清潔一下,即使是大便後有漬, 正常人也會洗刷一下吧? 他們卻直接蓋上厠板,眼不見為淨。

還有很多 很多 examples 不能盡錄

然後我更想不通的是
她明明天天吃著什麼糖尿藥血壓糖,每個月也要定期複診
卻從不見她戒口
晚晚薯片即食麵宵夜
每星期吃榴槤和雪糕。
難道每天吃藥加不戒口就可痊癒,真的藥到病除嗎?
她只會享受人生、盡情享樂,不用怕若自己病重孩子怎麼辦?
或許我應該學習她這種生活態度吧!


對,我很不適應。
很不開心。
我完全失去了me time。
好像所有事情也在挑戰我的底線。
有時感覺連喘息的空間也沒有。

其實我很累。
很想離開。
若非有了寶貝s,若非樹熊仔需要人照顧,我一早已搬離這個我實在無法再忍受的地方。


懷二胎比第一胎辛苦,因為二胎媽媽已失去了做飯來張口的女皇的寶座,懷孕了仍然要做照顧寶貝的女傭。
而身邊的豬隊友,仍然是那位愛打機的「媽寶」。
同一屋簷下的「家人」,仍然沒有手尾,仍然不會打掃,仍然只買沒有營養的即食食物,加工食品和有糖飲料, 仍然只會煎熟已經醃製好的豬扒雞翼或雞扒,或「煮」那些翻熱的加工食物飯餸。



假如再有一次選擇的權利,
我仍然會結婚,
仍然會生下樹熊一號和二號,
不過我一定不會再寄人籬下, 
我要一個真正屬於自己的「家」。

留言

此網誌的熱門文章

十月限定 南瓜田

話就十月有個重要節日 - 萬聖節Halloween. 話說英國比較悶冇咩節目,唯有趁10月去南瓜田摘南瓜打個卡啦~ 現場好多人呀! 第一次來南瓜田,現場好大好震撼,明明好好天但估唔到地下d泥都係濕濕地,好彩著左水鞋咋! 不過d泥太滑,一身白色靚紗裙的寶貝囡唔小心跌左落d泥度,心臟要好強大,實在太dirty喇! 現場仲有少少打卡位比人影相,有cafe有雪糕有toilet仲有小動物睇,最後都買左個白色南瓜留念。 Dunham Massey Farm Ice Cream Website: https://www.dunhammasseyicecream.com/ Address:  34 Station Rd, Dunham Massey, Altrincham WA14 5SG free of charge (pumpkins are priced according to size) Opening hours: 12-5pm

兩層高的兒童遊樂中心The Jungle

天氣開始凍同落雨,又係時候去玩室內。 在Warrington的The Jungle,係一個兩層高的兒童遊樂中心,絕對係你的不二之選。 重點價錢唔貴,£1一位成人;小朋友£5.95(non peak)/ 8.95(peak),任玩兩小時。 雖然話計時,但其實this two storey indoor children play centre同其他一樣都係唔會開咪叫你走。 不過佢位於Pinners Brow Retail Park內,而個retail park只有3小時免費泊車,所以玩到差唔多大家都會乖乖離開。 入面有熱食賣,不過味道一般又偏貴,解建議食飽先去玩。 The Jungle Information Website:  https://www.thejungle.uk.net/ Opening Hours: Mon to Fri: 9:30am-6pm; Sat & Sun: 10am-6pm Address: Retail Park, Pinners Brow, Warrington WA2 7XA

dig dig dig @ Diggerland

  去Diggerland一定要上網預約買定票,因為有折,大約19% off。 不過 , 正正因為一早買左門票唔可以退同轉日子,傾盆大雨都要去。 我地就係落大雨時去,所以 Diggerland 當日 真係好濕好多泥好污糟。 不過入面所有設計都係用工程車改裝而成,幾特別。同埋 好彩係入面有間s oftplay cafe , 落大雨都有個地方避雨食野暖身同比小朋友玩。 之後坐車入恐龍區,同小朋友講safari adventure ride to see dinosaurs,大人小朋友分開坐,又幾有新意!同埋好surprised唔只係大人玩得,小朋友都可以玩得好開心,個樂園設計得幾有心思。 個人認為作為一個成年人, 係 好鍾意同好enjoy個主題公園,因為真實世界裡面我永遠無法操作挖掘機 工程車 。而對於小朋友黎講,最好係100cm+,咁就可以坐更多遊樂設施。 Diggerland (Yorkshire) Information Website: https://www.diggerland.com/ Opening hours: Sat, Sun & Holiday 10am-5pm Address: Willowbridge Ln, Castleford WF10 5NW