跳至主要內容

火車公園 Walton Park

[18M] 從補奶粉到第一塊母乳皂


樹熊仔是母乳寶寶,到現在歲半仍然飲緊母乳,不過本人並不是一位富媽,當身邊朋友一泵爆樽300ml時,我是60ml的,所以我絕對是窮媽一名。


以下是我一年半以來人奶路上的心路歷程,有點長,有誰共鳴:

樹熊仔出世頭幾日,我作為新手媽媽完全適應唔到,只係覺得好累好眼瞓傷口好痛,身旁樹熊仔又成日中氣十足大喊,我明明聽到醫院同房媽媽對住BB “shuuu…”一聲就收聲,最多只會小貓叫幾聲,但樹熊仔經常好似老虎咁大叫,全晚無間斷聽到唔同BB喊聲,我真的好崩潰。

加上乳頭開始變得敏感好唔舒服,姑娘又話我開始有奶要繼續密密埋身,我又學不到手擠奶的技巧,覺得好唔就手,我成日都覺得自己冇奶樹熊仔根本咩都啜唔到,所以我每次埋完身都會問姑娘拎水奶比樹熊仔飲。

久而久之,出院後都係埋完身補illuma,有時日頭有陪月我就唔埋身泵出黎,不過一直只係30ml,然而這時候的樹熊仔已經用樽飲緊60ml了。如是者,我依舊日夜埋身,埋完身樹熊仔補奶粉,我就再泵,無限loop…  為左避免聲音洪亮的樹熊仔嘈醒全屋人,我仲會alert到樹熊仔餓醒前自動起身坐BB床隔離等佢醒,所以基本上每日總休息時間都唔知有冇六小時,仲要係全日斷斷續續加埋。

頭兩星期,忍住姿勢唔啱啜損流血的痛仍然埋身,希望同樹熊仔慢慢互相學習,互相磨合。
然後,竟然出現石頭胸,有硬塊啜極都唔清,更出現了傳說中的小白點。
最後,一邊埋身時另一邊竟然滴奶,泵奶時又見到幼幼的奶柱,可以用到買左好耐的接奶神器了!

終於,50日大的樹熊仔竟然自己戒左夜奶。

而我,依舊set alarm半夜起身泵奶。
對,每日半夜三更,對住奶泵,聽住大家鼻鼾聲,是我無限追奶的日子的寫照。

你可以話我固執,但我認為只要勤力,沒有做唔到的可能。
為左令自己做到全人奶,日日飲燉湯黑麥汁鈣思寶,再飲大量水同催奶茶,我仲會半夜起身power pump,即係泵20mins> 休息10mins> 再泵10mins> 休息10mins> 泵多10mins,一共60mins。每晚起身泵完入樽執好野到上番床,最快都要一個半鐘。
Power pump左兩個星期左右,我仍然三小時一泵,每日總奶量的確有上升(有好幾次下午一泵仲有120ml,對當時每泵90ml的我來說,超過100ml算是我的高峰了!),不過,我每泵仍然追唔到樹熊仔每餐奶量。

終於,在樹熊仔77日大兩個半月時,我做到全人奶,樹熊仔終於係一個全人奶寶寶了
終於,樹熊仔只係飲左兩罐奶粉,第三罐都飲唔曬就放到過期lu~初生奶粉開封後一個月內要飲完,未飲完都唔可以比BB飲架喇!

由唔記得幾時開始,我埋完身只係得番樹熊仔瞓前一餐需要用樽補奶;而我埋完身亦冇再泵奶。只埋身不用泵奶的日子真係輕鬆好多,因為我泵30mins,搞掂都成個鐘;埋身由初初飲下瞓下左右胸各20mins,到之後每邊10mins就放口,真係慳好多時間!

亦由唔知幾時開始,樹熊仔連瞓前補奶都唔肯飲了。

樹熊仔100時,我真的好累好眼瞓好辛苦好想放棄。
我好想睇電視玩電腦搞到三更半夜先瞓,而唔係較鬧鐘三更半夜起身泵奶。
要放棄真係好易,奶粉方便快捷。
不過我最嬲最介意係冇人appreciate我。
要一句激嬲人奶媽媽,莫過於人奶咪同奶粉一樣~
唔好再講母乳同奶粉一樣!有好多研究都證實左母乳有抗體,母乳抗菌力比奶粉高,奶粉本來就存在細菌,唔係點會叫你要用70度水沖?!母乳係tailor made for BB的食物。

埋身辛苦,但其實泵奶仲辛苦,因為泵完要煲水要洗要抹要消毒要入樽,仲要倒定好幾支幾安奶方便屋企人第二日成支拎去助熱黎餵樹熊仔。

而我知道寶貝樹熊仔半夜起身會自己瞓返冇喊,係因為我果時泵緊奶。
朝早寶貝仔起身即刻有得飲暖奶,係因為我響佢起身前半個鐘起身暖定支奶,佢7點起身我個鬧鐘唔係較7點係6點半就要準備定。

Could anyone put yourself in my shoes?

4個月,我放完產假要番工了。每日都要拎住一大袋野番工放工,又奶泵又奶樽又喇叭又冰袋仲有冰種加自己lunch box;仲要每日響公司泵三次奶,lunchfeeding room一邊食飯一邊泵奶,冇得約同事食飯;如果出去開會又要計定時間早D去附近商場排feeding room

哩種日子我捱到樹熊仔6個月加固時,我就減左一泵,每日番工由三轉變兩轉。不過我並沒有儲到好多奶,我每日番工時樹熊仔只係飲緊我尋日泵出來的奶咋,餐餐清架!

作為在職母乳媽媽,我好感恩我的人奶路上,遇到一位超級好的老闆,她比我極大自由度,讓我每個工作天都可以有兩至三個時段去泵奶,每次開會前她都會關心一下我的泵奶時間,又讓我skip了一些無聊的會議。她的年代孩子是餵奶粉長大的,所以我真心很感激她對我這位母乳媽媽的支持!

終於,樹熊仔8個月時,我有人生第一包冰奶。
回娘家過夜亦不再需要帶人奶來來回回,每次離開前直接把多出來的奶放到冰箱便可。

11個月,一直維持半夜起身的我,變為瞓前泵清,終於可以一覺瞓到第二朝6-7am樹熊仔起身時直接埋身喇!
這時,我才意識到,原來,自己已經一年冇試過一覺瞓天光了。
原來,人瞓咁少都仲可以生存到,又冇病過。
原來,人的適應能力真係好強。

13個月,樹熊仔發燒入院,完全冇胃口唔食粥,怕他餓親只好比佢母乳放題,同時比多D抗體佢希望佢快D好番。在醫院陪瞓的我,在他出院後,也遇上我人生第一次塞奶。

14個月,我幫趁了同事用開的催乳師通乳。
之後在樹熊仔埋身同老公幫手按摩之下,用了一星期時間我的乳腺總算通番,不過胸上面仲有一粒橫強的白點仍舊存在。

15個月,我掛泵了。
樹熊仔日間午睡前只喝鮮奶,初初,家人說他會皺一皺眉表示味道改變了,不過好快他就習慣了。
終於,我可以換番個小手袋番工,唔洗再用背囊了!



16個月,我將冰箱中其中一包冰奶,自己試造母乳皂。

現在,18個月,樹熊仔睡前埋身的時間已經愈來愈短了。
我亦有同佢講樹熊2號出世之後要一齊分享。
我唔知佢幾時會自然離乳,不過見到佢仲好需要我,而我身體仲afford到時,我唔會逼樹熊仔的。



最後,想同大家講其實每個BB都好唔同,而每位媽媽人奶量都唔同

正如樹熊仔一日飲六餐,每餐6至7安奶時;有朋友同齡的BB一日只係四至五餐,每餐飲5安奶就足夠。
樹熊仔未夠兩個月自己好叻叻戒左夜奶;亦有朋友到兩歲仲晚晚起身飲幾次夜奶。
樹熊仔食極唔肥生長線一直在50%;但有不少人奶寶寶變米豬蓮BB。

所以,凡事順其自然,唔好好似我咁逼得自己咁緊,放鬆心情就自然多奶架喇!祝所有人奶媽媽奶路暢通,長餵長有。

留言

此網誌的熱門文章

十月限定 南瓜田

話就十月有個重要節日 - 萬聖節Halloween. 話說英國比較悶冇咩節目,唯有趁10月去南瓜田摘南瓜打個卡啦~ 現場好多人呀! 第一次來南瓜田,現場好大好震撼,明明好好天但估唔到地下d泥都係濕濕地,好彩著左水鞋咋! 不過d泥太滑,一身白色靚紗裙的寶貝囡唔小心跌左落d泥度,心臟要好強大,實在太dirty喇! 現場仲有少少打卡位比人影相,有cafe有雪糕有toilet仲有小動物睇,最後都買左個白色南瓜留念。 Dunham Massey Farm Ice Cream Website: https://www.dunhammasseyicecream.com/ Address:  34 Station Rd, Dunham Massey, Altrincham WA14 5SG free of charge (pumpkins are priced according to size) Opening hours: 12-5pm

兩層高的兒童遊樂中心The Jungle

天氣開始凍同落雨,又係時候去玩室內。 在Warrington的The Jungle,係一個兩層高的兒童遊樂中心,絕對係你的不二之選。 重點價錢唔貴,£1一位成人;小朋友£5.95(non peak)/ 8.95(peak),任玩兩小時。 雖然話計時,但其實this two storey indoor children play centre同其他一樣都係唔會開咪叫你走。 不過佢位於Pinners Brow Retail Park內,而個retail park只有3小時免費泊車,所以玩到差唔多大家都會乖乖離開。 入面有熱食賣,不過味道一般又偏貴,解建議食飽先去玩。 The Jungle Information Website:  https://www.thejungle.uk.net/ Opening Hours: Mon to Fri: 9:30am-6pm; Sat & Sun: 10am-6pm Address: Retail Park, Pinners Brow, Warrington WA2 7XA

dig dig dig @ Diggerland

  去Diggerland一定要上網預約買定票,因為有折,大約19% off。 不過 , 正正因為一早買左門票唔可以退同轉日子,傾盆大雨都要去。 我地就係落大雨時去,所以 Diggerland 當日 真係好濕好多泥好污糟。 不過入面所有設計都係用工程車改裝而成,幾特別。同埋 好彩係入面有間s oftplay cafe , 落大雨都有個地方避雨食野暖身同比小朋友玩。 之後坐車入恐龍區,同小朋友講safari adventure ride to see dinosaurs,大人小朋友分開坐,又幾有新意!同埋好surprised唔只係大人玩得,小朋友都可以玩得好開心,個樂園設計得幾有心思。 個人認為作為一個成年人, 係 好鍾意同好enjoy個主題公園,因為真實世界裡面我永遠無法操作挖掘機 工程車 。而對於小朋友黎講,最好係100cm+,咁就可以坐更多遊樂設施。 Diggerland (Yorkshire) Information Website: https://www.diggerland.com/ Opening hours: Sat, Sun & Holiday 10am-5pm Address: Willowbridge Ln, Castleford WF10 5NW